fredag 12 juni 2009

Dagens tips

Dagens tips är att inte använda uttrycket "Endast det bästa är gott nog" när ni är ute och letar efter en fin restaurang i Notting Hill en söndagskväll. Var inte så himla kräsna helt enkelt, för det kan nämligen resultera i att ni får promenera runt i över en timme i höga klackar i ett dött och ödsligt Notting Hill. Detta kan i sin tur resultera i att de redan mycket trötta benen blir ännu tröttare och de mycket ömma fötterna får fullt med skavsår och blåsor! Inte skönt alls kan jag meddela.

4 kommentarer:

  1. *ler*
    Nej, jag kan tänka mig det:P
    Notting Hill..låter himla mys ändå:)
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  2. Ja, Notting Hill var helt otroligt mysigt när vi promenerade där på förmiddagen och i solsken! Inte riktigt lika mysigt på kvällen tyvärr ;-) Kram

    SvaraRadera
  3. Sjukt snygg blogg! :)
    jag har också blogspot men jag vet inte hur man ändrar bakgrunden som du gör. jag har testat och testat men det går inte.
    Kan du vara snäll o förklara lite? :)

    SvaraRadera
  4. Tack Supertranan! :-) Jag svarar på din blogg.

    SvaraRadera