onsdag 17 juni 2009

Kinesiologi

Jag har gått hos en kinesiolog en tid nu. Fråga mig inte vad det är, för jag vet inte själv. Men nu har jag gått hela våren och värken i nacke och axlar har inte försvunnit. Idag när jag var där tryckte han på min arm för att kontrollera vilken behandling min kropp ville ha (flummigt redan där) och sedan sa han: ”Nej, nu tänkte jag att du var stark och då blev du det. Jag måste nolla mig själv först så jag vet vad din kropp verkligen svarar”. Jag nickade förstående men tänkte ”No way att han kan styra om min arm är stark eller inte bara genom att tänka det!” Nej, det är nog slutflummat för mig där nu. Jag får prova något annat.

2 kommentarer:

  1. Haha, komiskt det där med armen xD
    Kolla gärna in min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Låter väldigt skumt det där...

    SvaraRadera