onsdag 3 juni 2009

Orolig...

Jag och min fina vän som jag ska åka till London med på lördag är lite oroliga. Jag dök nämligen upp till min pluggsession igår med olika örhängen på mig (pärla i ena örat och ring i det andra), hon slog igen toadörren om sitt eget huvud, jag höll på att gå och växla till dollar och hon klämmer benet i bildörren. Ingen av oss har kollat vädret i London, och ingen av oss hittar till hotellet. Dessutom trodde vi båda att det skulle ta en timme och flyga till London, men sen kom vi på att det är en timmes tidsskillnad. Så nu är jag allvarligt orolig. Hur ska detta gå?

3 kommentarer:

  1. Fin blogg :)

    De går nog bra i london ska du se.. glöm inte pass å biljetter bara.. å kanske en karta :-)

    SvaraRadera
  2. Tack Vanessa! Kul att du kikar in. Jag ska kolla in på din blogg senare idag också! :-)

    Ja, det går säkert jättebra i London! Men tack för påmminnelsen om pass och biljetter, man vet ju aldrig med virriga oss! ;-)

    SvaraRadera
  3. Intressant att du växlade till dollar när det är London ni ska till..!

    SvaraRadera