måndag 7 september 2009

Äntligen!

Imorgon är det äntligen dags. Då börjar det. Det som vi har väntat på sedan Kevin sjöng "With every bit of me". Imorgon börjar Idol. Det är ett av de få program som jag följer varenda år. Jag tycker om sång och musik. Det är roligt att se hur de blivande artisterna utvecklas under programmets gång. Jag älskar också när de har auditions. Jag fascineras alltid över människors brist på självinsikt. Vissa är grymma utan att veta om det och andra är sämst fast de helt ärligt tror att de är Sveriges nästa Idol.

Ska du titta på Idol?

7 kommentarer:

  1. Klart jag ska titta på Idol! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag ska också titta på Idol! :-) Jag håller med dig, det är roligt att se alla som är riktigt bra men även de som är helt ute och cyklar... stackarna!

    SvaraRadera
  3. Ja, vi ska nog titta på Idol. Det brukar kunna vara riktigt roligt! :-) Ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  4. Jag ska absolut kolla på Idol imorgon! =)

    SvaraRadera
  5. Just ja, det hade jag glömt att det börjar nu.. Men det ska jag ju! Tur att du bloggade om det! ;)

    SvaraRadera
  6. Jag ska titta på Idol ikväll, tycker det är roligast med uttagningarna =)

    SvaraRadera
  7. Jag älskar IDOL!
    Kul att du hittat min blogg. Jag gillar din också.
    Kram Anna

    SvaraRadera