fredag 4 september 2009

Godmorgon!

Fredagmorgon. För första gången den här veckan har jag sovmorgon. Känns lite lyxigt faktiskt. Jag har dock tusen saker som måste göras idag innan jag kan ta helg.

Jag har nämligen haft stora svårigheter med att komma igång med plugget. Det är så lätt att göra en massa andra saker när man kommer hem, precis som man har gjort hela sommaren, istället för att slå sig ner och börja plugga. Det har visserligen varit en bra första vecka på universitetet, eftersom man blir rätt trött av alla kursstarter, all tid på universitetet och ny information så har det varit skönt att ta det lite lugnt på eftermiddagarna. Men nu ligger jag inte så bra till inför nästa vecka så det är väl bara att sätta fart då.

Vad ska ni göra idag?

7 kommentarer:

  1. Jag håller med, det är alltid svårt att komma igång med plugget efter sommaren. Men jag blev peppad av dig, så jag ska nog också plugga idag! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag ska nog tyvärr fortsätta vara förkyld tror jag... Och jobba lite. Sen blir det nog en lugn fredagskväll!

    SvaraRadera
  3. Jag ska jobba en halvtimme till och sedan blir det lugn och skön fredagskväll. Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  4. Jag har jobbat idag, sen blev det en vända på stan.. som inte blev så snabb som jag tänkt mig.. ikväll blir det lugnt. :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jonatan: Vad kul att du blev peppad, lycka till med plugget!

    One: Vad tråkigt att du är förkyld, hoppas du blir bättre snart!

    Mia: Det låter skönt! :-)

    Anna: Det är konstigt det där, att det aldrig går så fort som man tänkt sig! Hoppas du får en skön kväll! :-) Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har träffat kompisar på eftermiddagen och ikväll ska jag vara med min familj.

    SvaraRadera