måndag 7 september 2009

Vanilla doftar vanilj ikväll

Massage borde man verkligen unna sig oftare. I eftermiddags var jag på en riktigt mysig skönhetssalong. Det var ljust och fräscht överallt, det doftade gott och lugn klassisk musik spelades på låg volym. Trots min just avslutade raketfartscykelfärd så blev jag lugn direkt när jag klev in på salongen. Massösen mötte upp mig och visade in mig i ett litet rum. Det var tända ljus överallt och handdukarna på britsen kändes mjuka och lena. Sedan började hon massera min stackars onda rygg. Det var otroligt skönt. Jag har visserligen lite ont i musklerna nu, men jag känner mig också väldigt avslappnad. Som om inte det vore nog så hade den här massösen en massageolja som doftade vanilj! Som ni säkert kan lista ut är det bland mina favoritdofter!

Tack mamma och pappa för födelsedagspresenten!


5 kommentarer:

  1. Åh, vad skönt det låter! :-) Jag älskar också doften av vanilj! Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Faktum är att få massage i present är bland det absolut bästa man kan få!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken bra födelsedagspresent! :-)

    SvaraRadera