tisdag 8 september 2009

Dagens låt

Hur bra är inte den här låten?

7 kommentarer:

  1. Jag tycker jättemycket om den här låten! :-)

    SvaraRadera
  2. Hon har så vacker röst! :-)

    SvaraRadera
  3. Så bra! tack för att du presenterat Regina för mig :)

    SvaraRadera
  4. sv: tack så mkt! Det känns askul men ovant såklart :)

    SvaraRadera
  5. Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr
    till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!
    Så snälla du, rösta på min gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!
    Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på
    denna gitarr! Tack i förhand snälla du! <33

    SvaraRadera
  6. hej hej
    jo ringen kommer göras på en skena som är lika dan som förlovningsringen=)

    SvaraRadera
  7. Den är underbar! Hennes röst är så klar att jag får tårar i ögonen ibland..

    SvaraRadera