måndag 18 juni 2012

Fem dagar kvar

Nu har min man varit bortrest sedan i onsdags, det börjar kännas långt och jag är ganska trött. Men annars går det väldigt bra! Ibland när D är på jobbet kan jag känna mig så otroligt trött när han kommer hem och tar Lilla hjärtat en stund på kvällen, men nu när jag är själv har jag väl en annan inställning antar jag, för det går faktiskt riktigt bra!

Nu har jag ju varit hos mina föräldrar några dagar också. Det är skönt eftersom de gärna tar henne emellanåt och jag får lite tid att pusta ut mellan sövningar, amningar, titt-ut-lekar och blöjbyten. Jag hinner till och med att blogga och det är ju lyxigt!

Idag ringde min man och berättade att de hade 30 grader och sol i Ukraina och att de hade riktigt roligt trots att Sverige har blivit utslaget ur EM. Skönt att de har det bra, men jag skulle kunna tänka mig att låna några grader från dem och framför allt sätta den där solen på ett plan hit till Sverige. Idag har vi haft 16 grader och regn där vi bor. Allt blir ju lättare med fint väder, så det får gärna bli lite sol snart!


2 kommentarer:

  1. Ja, det blev en riktig drömförlossning, även om jag han tänka "aldrig aldrig mer" några gånger också ;) men det är så underbart att ha honom hos oss nu <3

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Fick bli en snabb uppsättning då det var lite ont om tid att göra sig i ordning innan :)

    SvaraRadera