tisdag 5 juni 2012

Regniga dagar kräver...

... mycket fika!

4 kommentarer:

  1. MMm vilka goda kaloribomber :)

    sv: jag har skrivit om endel om koliktiden, du finner det under kategorin mammaliv.

    Kramar Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Det måste man lyxa med när regnet bara öser ner! :-)

      Radera
  2. Det kan jag också skriva under på :)
    Tack för din kommentar hos mig, vad roligt att du följer på Bloglovin.
    Nu är jag nyfiken på din blogg, ska genast kika runt här!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. sv:
    Tack för ditt tips om Mamma Boot Camp. Jo det finns, jag har en kompis som går på det nu. Blir nog lagom att börja i augusti som du skrev. Idag började jag faktiskt att göra övningarna som man fick i en folder från BB. Man måste ju börja någonstans, känner att min rygg behöver det.

    Ett halvår, det är en mysig tid det!

    Kram Linda

    SvaraRadera