onsdag 22 juli 2009

Att sola

Jag känner ingen som är så dålig på att sola som jag är. På badstranden går det jättebra, där kan jag ligga hur länge som helst och sola. Men sola på balkongen det går bara inte.

Idag när jag kom hem från jobbet så sken solen fortfarande. Jag kikade in på smhi och såg att det ska regna hela veckan så jag kände att jag inte kunde sitta inne. Jag var tvugen att sätta mig på balkongen en stund. Så jag gick ut och slog mig ner i solstolen. Jag tyckte att jag hade suttit där i en evighet när jag tittade på klockan och insåg att det bara hade gått tio minuter. En kvart stod jag ut men sedan fick det vara nog. Jag hade inte ro i kroppen att bara sitta still sådär utan att göra någonting, jag blev galet rastlös.

5 kommentarer:

  1. Ha inte dåligt samvete för en kvart...
    Jag har inte varit utomhus en längre stund sedan 9 juni.

    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Ojdå, nej då ska jag verkligen inte klaga! Men det kanske kan bli en promenad någon dag snart? Kram

    SvaraRadera
  3. Jag blir också rastlös när jag ska sola! Fast nu är det ju inte så mycket sol så man behöver itne oroa sig! Haha.

    SvaraRadera
  4. Haha! Det hade jag väl inte trott om dig ;) du brukar ju ligga i solen hur länge som helst på stranden :D

    SvaraRadera
  5. Raspberry: På stranden går det som sagt hur bra som helst! Men på balkongen blir jag rastlös! ;-) Kram

    SvaraRadera