tisdag 7 juli 2009

R.I.P. Michael Jackson

Minnesstunden på Staples center i Los Angeles har just avslutats. Genom sin musik har han berört många människor, men det är först nu jag börjar förstå vilket otroligt stort inflytande Michael hade som person. Jag beundrar honom för hans kamp för de svarta och för hans engagemang för vår värld och för mänskligheten. Jag önskar att fler tog till sig av hans budskap.

Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For Me

7 kommentarer:

  1. Va fint du skriver!

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte också på det när jag såg minnesstunden igår, vad mycket bra han gjorde som man inte visste...

    SvaraRadera
  3. Mycket fint skrivet. Michael kommer alltid att finnas kvar i våra liv genom hans musik. R.I.P.

    SvaraRadera
  4. Vila i frid M.J.

    SvaraRadera
  5. R.I.P. Michael Jackson! Han var otrolig,han var den levande legenden!

    SvaraRadera
  6. Vad fint du skriver Vanilla!

    R.I.P Michael Jackson.

    SvaraRadera
  7. Vila i frid Michael Jackson.

    SvaraRadera