onsdag 8 juli 2009

Rätt svar är...

Carla i Scrubs och jag är ganska lika.

Turk: Baby, this is nurse-stuff, I don't have the expertice.
Carla: Turk, any idiot can be a nurse.
Turk: I know, I just...
Carla knuffar till Turk så att han ramlar omkull.
Carla: I knew you thought that! I knew it...
Turk: You tricked me!

~~~~~~~~

Vanilla: Du baby, tycker du att det är ok att jag kallar dig baby eller vill du att jag ska kalla dig något annat?
D: Det är ok.
Vanilla: Vaddå ok? Så du gillar det inte?
D: Men älskling, du gav mig två svarsalternativ!

4 kommentarer:

  1. haha, klockrent!

    SvaraRadera
  2. Hej! Nej, jag har inte kommenterat i din blogg. :) Men kul att se den iaf, och tack för kökskomplimangen!

    SvaraRadera
  3. Man tror att man inte gör så där, men det gör man ju! Haha.

    SvaraRadera
  4. Karo: Nähä, jag var helt säker på att det var du! :-) Det var kul att se din blogg också. :-)

    SvaraRadera