fredag 17 juli 2009

No green fingers

Det är bara att inse. Jag har inte gröna fingrar.


6 kommentarer:

  1. Vattna en liten skvätt så ska du se att den tar sig!
    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Men vem vill ha gröna fingrar liksom?:)

    SvaraRadera
  3. Johanna: Ja, jag har liksom gjort det. Men jag tror att jag har vattnat alldeles för många skvättar... :-) Jag tog skott från en annan blomma, men det funkade inte så bra. Kram

    SvaraRadera
  4. Tycker den ser fräsch ut ändå. Kommer du ihåg min julstjärna som vissnade två veckor innan jul? Men vi är ju bra på mycket annat ;)

    SvaraRadera
  5. Ja, jag vet. Den ser nästan frisk ut på kortet, men du skulle se den i verkligenheten... :-( Haha, ja jag kommer ihåg din julstjärna! Är vi bra på mycket annat? ;-) Puss!

    SvaraRadera