lördag 11 juli 2009

Happy Birthday to ya

Ni vet väl att jag älskar överraskningar? Igår kväll när jag satt och bloggade vid min dator hörde jag plötsligt att min älskling hade satt på "Happy birthday" ute i vardagsrummet. "Konstigt" tänkte jag och bloggade vidare. Men musiken slutade inte, så jag reste mig upp och gick ut i vardagsrummet. Där hade han tänt ljus överallt, medan låten "Happy birthday" fortfarande spelades, och där på bordet stod en splitterny dator! Jag blev jätteförvånad, för jag fyller ju inte år förrän i slutet av månaden. Men D förklarade att det var en för tidig födelsedagspresent eftersom jag kommer att behöva datorn i jobbet.

Jag har fått en Dell XPS M1330 med nya Windows 7. Jag älskar designen, och datorn är mycket snabbare och har mer utrymme än min förra. Dessutom är skärmen otroligt skarp vilket jag gillar.



4 kommentarer:

  1. Vilken härlig present!
    (Tur att det inte var precis det jag hade köpt till dig ;))
    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Haha, det var ju verkligen tur! :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis i förskott! Vad kul med en ny dator! :-)

    SvaraRadera
  4. Åh, jag vill också ha en ny dator! Den var jättefin jue! :-) Kram

    SvaraRadera