måndag 20 december 2010

Är det möjligt?

Det är måndag idag. Sedan blir det tisdag. Sedan onsdag och sedan är jag ledig! Julledig! På fredag är det julafton. Kan det verkligen vara möjligt? Det känns helt underbart med en tredagars-vecka och jag ser verkligen fram emot ledigheten!

På jobbet är det tydligare än någonsin. Vi behöver ett break. Såväl barn som pedagoger. Och jag älskar julen! Det är alltid så mysigt att träffa nära och kära, äta gott, vara ledig och bara må bra! Längtar, längtar, längtar!

1 kommentar:

  1. Jag håller med, det känns galet att det är julafton på fredag redan. Trots att julkänslan inte riktigt infunnit sig så är ändå alla julklappsinköp klara :)

    Jag lånar förresten med mig dina "Dagens-frågor" om det är ok? :) Kul sätt att sammanfatta sin dag!

    SvaraRadera