fredag 17 december 2010

Dagens

Klockan: 17:55
Känner mig: trött
Kläder: svarta jeans och mörklila skjorta
Hår: Utsläppt
Lyssnar på: Lugn, avslappnande musik
Min morgon: Hade sovmorgon för första gången på länge, men trots att klockan stod på 7.30 var det kolsvart när jag vaknade...
Min dag: bra, men intensiv som vanligt. Det var mycket barn på eftermiddagen idag när jag jobbade sent, så det var fullt ös ända in i kaklet!
Nu: En lång, varm dusch väntar, sedan blir det film-mys och hämtmat
Gillar: att det snart är jul!
Gillar inte: att det är så mörkt hela tiden!
Insikt: Att baka, städa, och fixa inför julen är trots allt inte livsviktigt. Man får göra det man känner att man hinner och har lust med. Det viktigaste är ju att man får tid att umgås med nära och kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar