tisdag 28 december 2010

Juletid

Hej på er!
Det har varit lite glest mellan inläggen nu ett tag, men jag hoppas att jag är ursäktad så här i juletider.

Jag har i alla fall haft en underbar jul med mycket god mat och mycket trevligt sällskap. Vi har hunnit träffa nästan alla våra närmsta släktingar och det är ju det som är meningen med jul tycker jag - att umgås med nära och kära!

Vår julturné såg ut så här:

* 23 december - julfika hos min farmor och farfar
* 24 december - julklappar och julsånger hos min fina mormor på ett äldreboende

* 24 december - julfirande hos mina föräldrar resten av dagen

* 25 december - julfirande hos D:s föräldrar

* 26 december - julfirande hela dagen hos D:s mormor 20 mil bort


Nu i mellandagarna har vi massor med middagar och fikor (?) inplanerade! Det är roligt att träffa våra fina familjer och alla våra goa vänner igen!

Jag önskar er en riktigt god fortsättning!

1 kommentar: