söndag 5 december 2010

Dagens

Klockan: 19:38
Känner mig: lite trött men glad
Kläder: Grå jeans och svart top från Sisters
Hår: Utsläppt
Undran: Kommer vi få en vit jul i år?
Lyssnar på: Julmusik
Min morgon: Vaknade vid halv nio, och hade en riktigt mysig frukost med maken, en sådan där man sitter och pratar i över en timme...
Min dag: mycket bra, jag har hunnit med Esperansa-jobb, men också slappat framför tv:n på eftermiddagen samt varit på middag med kollegorna
Min kväll: Kort promenad genom stan i snöyran
Nu: En dusch, kort bloggrunda och sedan te och mys i soffan
Gillar: att mina två kollegor ordnade en så mysig middag för alla oss andra idag!
Gillar inte: att en av mina kollegor har gjort illa armen och att vi förmodligen får starta upp veckan med en personal kort imorgon.
Insikt: trots att man på helgen vill umgås med nära och kära, kan det ändå vara värt att hitta på något med kollegorna någon gång då och då, för att skapa bättre stämning i personalgruppen och lära känna varandra utanför jobbet!

2 kommentarer:

  1. Kul att det blev en mysig middag! Och jag tror på en vit jul! ;)

    SvaraRadera