fredag 20 maj 2011

Blogginspiration

Det händer lite då och då. Att jag helt tappar blogginspirationen. Den här svackan har pågått ett tag, jag trodde att det skulle lossna med hjälp av den nya bloggdesignen. Men det är fortfarande segt och jag har inte samma inspiration som tidigare.

Det blir lätt en ond spiral när man inte känner sig peppad att blogga eftersom antal besök på bloggen ofta sjunker i samband med en sådan svacka och därmed blir även kommentarerna, som annars brukar peppa mig, färre.

Nu känner jag att det är dags för lite bloggpaus. Jag driver bloggen för att jag älskar att skriva och för att det är roligt. Just nu är det inte roligt, så jag tar en bloggpaus under helgen så får vi se vad som händer sedan!

Ha en härlig helg mina vänner!


5 kommentarer:

  1. Det verkar vara fler just nu som har bloggtorka. En annan blogg som jag följer har också bloggtorka. Kan det ha med att sommaren är påväg så att man känner att man inte har tiden lika mycket att sitta framför datorn. Ha en skön helg i vilket fall som helst.

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Ha en bra helg!

    Jag tycker du ska fråga dina läsare vad de vill läsa om...

    Jag vill se mer scrap! ;-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas bloggtorkan går över under helgen! =)

    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Malliga mamman21 maj 2011 kl. 20:40

    NEJ! Hoppas jag inte smittar...Håll mig uppe please! Fast känn ingen press ;-) Du är bäst.

    SvaraRadera
  5. Detta ar forsta gangen jag ramlade in har, men kanner anda att jag komemr att ramla nin igen aven om du har lite bloggtorka just nu... Ta en paus, det ar vi alla varda ibland...

    Kramar fran Michigan

    SvaraRadera