tisdag 24 maj 2011

Förlänger pausen

De här dagarna när jag har pausat lite från bloggen har faktiskt varit ganska sköna. Det har varit bra att slippa känna pressen att blogga varje dag, och nu när jag inte "måste" skriva har jag mer inspiration att skriva än tidigare! Just därför tror jag att jag förlänger min paus. Kanske blir det sammanlagt en vecka men sen lovar jag att komma tillbaka och då har jag förhoppningsvis förnyade krafter och förnyat intresse för att skriva!

Sköt om er så länge!

4 kommentarer:

  1. Låter som en bra idé tycker jag. Och jag ska ju ändå snart-slut-på-terminen-plugga nu, så då är det bättre att du pausar tills jag hinner läsa igen! ;-)

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot din återkomst!

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot återkomsten...

    (Låter lite som en film, Vanilla - återkomsten ;-)

    SvaraRadera
  4. Lovisa: Jag kanske drar igång igen nu i helgen, hoppas du är klar med ditt plugg snart så att du kan fokusera på bloggen! ;-)

    Reload: Jag blir så nyfiken på ditt nickname och undrar såklart vem du är! Men det är roligt att du fortfarande följer min blogg! :-)

    Johanna: Haha, jag måste döpa mitt nästa inlägg till det bara för att du skrev så! :-)

    SvaraRadera