söndag 15 maj 2011

Underbara helg!

Vilken toppen-helg jag har haft så här långt! Middag med fina kollegor i fredags, heldag hos mina älskade föräldrar igår med god mat, trevligt sällskap och som vanligt massor med skratt. Det var många veckor sedan jag vaknade upp i föräldrahemmet, men det är alltid lika mysigt att slå sig ner vid det uppdukade frukostbordet tillsammans med mamma och pappa. Efter en stund kom musiken igång och även mina syskon kom upp. Lång frukost med kaffe efteråt är obligatoriskt på en söndag.

Jag hoppas att den här helgen aldrig tar slut!

1 kommentar:

  1. Åh vilken skön helg det har varit för dig!

    För oss var det trevlig lördagskväll med Erovision och mycket goda saker framför TV:n med hela familjen. Om vi inte nämner vad L höll på med under hela Eurovision, hon blev aldrig trött :)

    Kram

    SvaraRadera