fredag 6 maj 2011

Välkomen fredag!

Idag öppnade jag på förskolan, vilket innebar uppstigning långt innan Morgonpasset på P3 började och därmed också långt innan det är mänskligt att stiga upp. Men väl på jobbet var det som vanligt och tröttheten var som bortblåst. När eftermiddagen kom och jag fick gå hem först av alla kändes det inte så synd om mig längre!

Ännu bättre var att jag direkt hoppade upp på cykeln och mötte min fina vän (som jag träffar alldeles för sällan). Sedan åkte vi hem till mig, fikade, drack te och pratade massor! En härlig eftermiddag. Nu blir det en stunds slappande innan fredagsmyset drar igång på allvar ikväll med god mat, choklad och film!

Ha en bra kväll!


2 kommentarer:

  1. Det var en härlig eftermiddag!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Marieta: Så hade tårtan sett ut om jag hade köpt den istället! ;-) Kram

    SvaraRadera