lördag 28 maj 2011

Vanilla - the return

I'm back! Nu känns det dags att bryta blogg- pausen, eller vad säger ni? Jag vet inte om jag kommer att blogga lika mycket som förut, men pausen är definitivt bruten! En av mina läsare skrev i en kommentar till förra inlägget att hon såg fram emot återkomsten och att hon tyckte att det lät som en film, "Vanilla - återkomsten". Jag var så klart tvungen att döpa det här inlägget till det!

Nu kör vi igen! Hoppas att ni har en underbar helg mina fina läsare!




6 kommentarer:

  1. Härligt, hoppas du känner dig lite bloggutvilad nu! Kram!

    SvaraRadera
  2. Den filmen vill jag se! ;)

    SvaraRadera
  3. Härligt! Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  4. Malliga mamman29 maj 2011 kl. 22:45

    tjoohoooo! Välkommen tillbaka med full actionkraft! Puss

    SvaraRadera