fredag 11 november 2011

Äntligen!

Den här helgen är otroligt efterlängtad. Jag känner mig väldigt gravid nu och det tar på krafterna att vara i barngrupp hela dagarna. Den här veckan har jag dessutom dragit med en förkylning, så helgen är väldigt välkommen!

Jag känner mig trött och genomfrusen efter en hel eftermiddag utomhus med barnen, så nu ska jag koka mig en stor kopp te, göra goda smörgåsar, läsa en tidning och bara njuta av att vara ledig!

Hoppas att ni får en fin fredag mina vänner!

3 kommentarer:

  1. Låter mysigt! Tråkigt att du är förkyld, hoppas lite mer vila i helgen gör susen! Häftigt med dina tillbakablicks-kort på magen, inte konstigt att du känner dig väldigt gravid vid det här laget.. Men du är otroligt vacker! Kram!

    SvaraRadera
  2. Sv Jorå han var rätt söt hela tiden på sjukhuset faktiskt, i både säng och vagn :) Men frustrerande ändå att vara där liksom... :(

    SvaraRadera
  3. Lovisa: Tack söta du! :-) Kram

    SvaraRadera