fredag 25 november 2011

Fredag!

Jag är helt slut, men nu är ännu en vecka avklarad. Jag kan inte fatta att det bara är en enda vecka kvar att jobba och bara två veckor till datum! Tänk vad konstigt allt kommer att kännas nästa fredag, när jag har slutat jobba och ska vara ledig i ett helt år!

Vi inledde vår helg med traditionsenligt fredagsfika. Idag blev det snoddas, pepparkakor och glögg! Därefter strök jag våra julgardiner och D städade hela lägenheten. Vi tog också fram adventsgranen på loftgången och satte upp lite stjärnor i fönstren. Nu blir det mumsig hämtmat och soff-häng resten av kvällen!

Ha en skön fredagskväll!

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Missa inte den här, sista dagen idag!

    http://vittellersvart.blogspot.com/2011/11/vinn-ett-av-tva-presentkort-hos-love.html

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Det ska bli skönt med "ledighet" :) hihi.

    Svar: Jag fyller 23 nästnästa vecka! :) Vi är sju par.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tänker också på det, att det kommer kännas så konstigt att gå hem och vara hemma så länge. Längre än man någonsin varit ledig förut. :)

    SvaraRadera
  4. Oh, jag kan inte fatta heller att snart du är mamma! Det är så spännande!

    Men att år kommer gå så fort, trust me. Det är ingenting :D

    SvaraRadera
  5. Hej gumman! Åh vad spännande att det närmar sig nu! Hoppas du mår bra och att du får en mysig helg. KRAM!

    SvaraRadera