torsdag 17 november 2011

Bloggutmaning

Jag har blivit utmanad av Mira att avsluta följande fem meningar och att sedan skicka vidare utmaningen till fem bloggare.

1. När ingen ser eller hör mig…

... sjunger jag ibland till Håkan Hellström eller någon annan nostalgi-skiva!

2. Jag går aldrig hemifrån utan...

... att ha kollat mig i spegeln!

3. Min blogg heter som den gör för att jag...

... ville ha ett namn på engelska som inte har med mitt namn att göra och såklart för att jag älskar vanilj!

4. Om jag vågade skulle jag...

... hoppa bungyjump!

5. Om tio år kommer jag att…

... bo i ett fint hus och arbeta som lärare alternativt med ett eget företag!


Jag vill utmana följande fina bloggerskor: Malliga mamman, Madelen, iA, Elin Gabriella och Michaela.

5 kommentarer:

  1. Kul att läsa dina svar tjejen =)
    Gillar du vanilj både i matväg och doftväg? Jag är oxå en vaniljtjej =) Vaniljbullar, parfymer med lite vanilj i, duschcremer, the osv...

    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Jepp, jag gillar allt med vanilj precis som du! :-)

    SvaraRadera
  3. åååh..roligt med utmaning! den ska jag anta senare idag! =)

    SvaraRadera
  4. Skall genast skriva ihop mina svar! :)

    SvaraRadera