onsdag 16 november 2011

Dagens









Klockan:
15:46
Känner mig: trött men glad
Kläder: svarta mamma-leggings och grå tunika
Hår: Utsläppt
Lyssnar på: Adele
Undran: Kommer jag att kunna jobba till 2 december som jag har tänkt?
Min morgon: Vi försov oss! Det är inte helt kul att vakna tio minuter efter man börjar jobba... En otroligt stressig och konstig start på dagen.
Min dag: Har varit ganska bra. Jag har haft mycket problem med foglossning idag, så det har varit lite tufft, men annars har jag haft många "guld-ögonblick" tillsammans med barnen idag!
Min eftermiddag:
Om en liten stund kommer en f.d. kollega hit på lite fika. Det ska bli så roligt att träffas och prata!
Gillar:
att jag har ett sådant bra och givande arbete!
Gillar inte: att foglossningen är så jobbig.
Insikt:
Hela mitt liv kommer att förändras väldigt snart. Jag vet bara inte riktigt när...


2 kommentarer:

  1. Jobbigt att försova sig! Skönt att resten av dagen var bra!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, att försova sig är absolut inget kul, hela dagen blir fel på något sätt! Adele spelas väldigt mycket hemma hos oss nu :) Kram

    SvaraRadera