söndag 6 november 2011

Vår söndag

Det är lustigt. Vi vaknar upp en grå söndag helt utan planer och efter bara en timme ligger min man under badkaret och skurar medan jag tömmer hela garderoben och börjar tvätta alla bebiskläder. Det finns så mycket att göra innan vår lilla bebis kommer så vi kan liksom inte låta bli. Vi kommer på nya saker hela tiden.

Som tur var fick vi ett litet break på eftermiddagen då min syster och hennes sambo kom på besök. Mumsig fruktsallad, glass och chokladtårta bjöds det på.


7 kommentarer:

  1. Åh, mums mums, vi ska precis göra fruktsallad här!

    SvaraRadera
  2. sv: Åå ser gott ut!!
    Jisses, det är snart ju.. :)
    Fattar inte riktigt att det bara är 6 veckor här heller!

    Sömnen blir väl lite lidande pga av tidigare jobb på krogen (inte riktigt vant mig vid vanliga tider än!), denna förbannade kissnödighet ;P & en bebis som aldrig ligger still.. =D
    Men jag är inte bitter!! haha

    Rör sig bebben mkt fortfarande eller har det lugnat ner sig nu?
    Desamma! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack för din söta kommentar angående klippningen jag gjorde på min son! <3 För att vara första gången tyckte jag faktiskt att det blev riktigt bra - för gissa hur nervös jag var? ;)
    Sorry för att svaret är lite sent men jag har vart inlagd med min ännu yngre son (9mån) ett par dagar - och därför inte kunnat besvara kommentarer - så det gör jag nu :D
    Haft en bra helg?

    SvaraRadera
  4. Åh vad gott det såg ut då, får nog bli att göra fruktsallad här hemma i veckan känner jag ;)

    SvaraRadera