torsdag 26 augusti 2010

Dagens

Klockan: 20:29
Känner mig: Trött, glad och sjuk
Kläder: Mörka jeans och en mörkblå tunika
Hår: Utsläppt
Undran: Kommer jag att fortsätta arbeta på förskola i framtiden eller kommer jag att fokusera på läraryrket istället?
Min morgon: Öppnade kl 06.15 på förskolan
Min dag: Intensiv men rolig
Min kväll: Arbetsplatsträff på jobbet, 16.00-19.30.
Nu: Har precis tagit en dusch, sitter framför datorn och ska snart ta fram kvällsmacka.
Gillar: Mitt jobb, mina nya kollegor och alla nya utmaningar jag ständigt möts av på jobbet
Gillar inte: Att jag återigen håller på att bli sjuk. Huvudvärk, halsont och värk i kroppen. Var jag inte hemma förra veckan med feber?
Insikt: När jag var yngre kunde jag ibland uppfattas som blyg och osäker. Men jag har insett att jag är en person som vill, kan och vågar väldigt mycket. Jag möter nya situationer och utmaningar på jobbet hela tiden och jag fixar det faktiskt otroligt bra!

4 kommentarer:

  1. Du är min idol! På riktigt!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du blir bättre snart! Verkar vara förkylningstider nu, vi är alla lite snuviga hemma min man värst faktiskt.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du snart mår bättre och Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Chocolate: TACK! Det värmer verkligen! <3

    Therese: Ja, de flesta av våra småttingar på förskolan är snoriga, så det är väl inte så konstigt! Kram

    Cissi: Tack så mycket! Detsamma! Kram

    SvaraRadera