tisdag 17 augusti 2010

Sjukdag

Ibland när jag blir sjuk kan det kännas skönt att få vara hemma ett par dagar (men om det blir längre än så börjar jag klättra på väggarna). Men jag har inte ens jobbat två och en halv vecka, jag är inte alls trött eller slutkörd, jag vill bara köra på! Allt är så nytt med nya kollegor, nya lokaler och nya barn.

Men det är inte så mycket att göra åt saken. Jag har åkt på en förkylning och sitter hemma med feber, huvudvärk, ont i halsen och värk i kroppen. Jag får ta en lugn dag helt enkelt och göra det bästa av situationen!


5 kommentarer:

  1. Hejsan.
    tack för din hälsning.
    Blir nog en hel del basilusker nu när alla barn kommer tillbaka till dagis och skola. Hoppas du blir bra snart.
    Krya på dig och kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja jag har också legat sjuk några dagar, men det har inte riktigt gått över än. Men jag är tillbaka på jobbet iaf.

    Krya på dig och tack för hälsningen hos mig :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Krya på dig, det behövs nog bara en dag (eller två) så är du uppe på benen igen!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad roligt att du tittade in till mig!
    Krya på dig!
    Jag gillar dig...du älskar ju choklad:)
    Har en trevlig tisdag trots förkylningen!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Tack för din hälsning...alltid kul när det kommer nya på besök :)
    Jag sitter också med rinnande näsa och öm kropp...väldigt många som är förkylda nu...tidig höstförkylning kanske :)

    Krya på dig snabbt nu så du slipper klättra // Kristina

    SvaraRadera