lördag 28 augusti 2010

Lugn lördag

I vanliga fall är jag alltid fullbokad på helgerna, men sedan vi kom hem från Ecuador har jag verkligen försökt se till att hålla helgerna fria. Hellre ringa någon på fredagkvällen om man vill hitta på något på lördagen, än att boka in massa saker månader i förväg. Hittills har vi lyckats riktigt bra måste jag säga, och när den här helgen närmade sig insåg vi att vi hade lyckats hålla helgen helt fri. Vilket var tur, eftersom jag åkte på dunderförkylning nummer två...

Idag har jag haft en riktigt skön lördag. Vi sov till 8.30, åt frukost i lugn och ro, tog en lugn promenad och fick lite luft och solsken, sedan har jag scrappat, surfat, fixat hemma och bara haft det skönt. Det är bra att ha sådana helger ibland också.

Ikväll tänkte vi beställa hämtmat och kolla på en film. Vad är era planer för kvällen?

4 kommentarer:

  1. Låter skönt! Min kväll blir nog ungefär likadann, det regnar så det blir nog mys med film och godis ikväll! :-)

    SvaraRadera
  2. Tjejkväll med mammorna i föräldragruppen.
    Det blev väldigt trevligt trots att jag var dödstrött och hade huvudvärk redan innan jag kom iväg.

    SvaraRadera
  3. Nina: Vad blev det för film då?

    Johanna: Vilken tur att kvällen blev lyckad trots huvudvärk och trötthet! Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad skönt med en lugn lördag, det var inte vår men väldigt trevligt (trots tröttheten, haha) ;)

    SvaraRadera