tisdag 10 augusti 2010

Tove vs Michael

Som ni kanske vet vid det här laget gillar jag Idol. Jag älskar sång och musik och följer både American Idol och svenska Idol. I de flesta fall är deltagarna i American Idol sjukt mycket bättre än de svenska, men jag blev sugen på att göra en liten jämförelse. Både Tove från Idol och Michael från American Idol valde att sjunga Elvis låt "In the ghetto". Visserligen sjunger Michael bättre än vad Tove gör, men jag måste säga att jag tycker att Tove gör ett mycket bättre framträdande.

Vad tycker ni?






3 kommentarer:

  1. Ja Toves version är den som berättar bäst, som får låten att kännas!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, det är mkt mer inlevelse i Toves framträdande!

    SvaraRadera
  3. Man kan inget annat än älska Tove så jag tycker bsolut att hon är lite bättre :)

    SvaraRadera