torsdag 28 juli 2011

City-semester

Nu bor vi på Clarion Hotel Sign. Rummet är fint, badrummet fräscht och frukosten underbar! Vi hade tänkt att uppleva en massa saker här i Stockholm, men hittills har det bara blivit shopping! Det är inte helt enkelt att hitta mammakläder här, men nu har jag till slut hittat en massa nytt till mamma-garderoben! Ett inlägg om inköpen kommer senare. Förutom shoppingen har det blivit goda luncher och såklart massor med fika! Men viktigast av allt; det har blivit massor av kvalitetstid med min älskade, älskade D!

Fantastiskt god räksallad åt jag igår.

Idag valde jag sushi till lunch, Mamma-sushi såklart!

Fika är obligatoriskt varje dag när det är semester tycker vi!

6 kommentarer:

  1. Mums vad gott det ser ut!

    SvaraRadera
  2. sv: jadå, är det med :D

    salladen och fikat såg väldigt gott ut :D

    SvaraRadera
  3. Åh den där fikan såg ju inte fy skam ut...!

    SvaraRadera
  4. Jag har också jobbat på dagis så jag vet ju att dom har det bra där. Och det är kontakten med andra barn som jag vet är så viktig, den saknar han ju nu. Jag älskar att ha honom hemma, men jag vill inte vara ego och förstöra något för honom... Det är svårt det här!

    Grattis till bebisen! Mår du bra eller har du det jobbigt? Det är första va? Försökte läsa lite snabbt men barnen tjoar för fullt här haha =)

    SvaraRadera
  5. Guud va härligt ! Passa på att njyta av varenda sekund :) Kramar

    SvaraRadera