fredag 15 juli 2011

Tusen tack...

... för alla underbara kommentarer och gratulationer! Jag blir rörd av att läsa vad ni skriver och känner mig om möjligt ännu mer lycklig! Vi har verkligen levt i vår lilla bubbla, jag och D, men det har varit så spännande att få börja berätta för vår omgivning och nu efter ultraljudet valde jag att även dela med mig till er här på bloggen.

Jag ser verkligen fram emot att få blogga om min graviditet och hoppas att ni vill vara med i väntan på vår lilla bebis!

5 kommentarer:

  1. Jag blir så lycklig när andra blir gravida. Själv hade jag och maken väldigt svårt så det tog nästan 10 år innan P kom. Även fast vi hade gjort en del utredningar så fick det bli mera..blir det så blir det. Jättegrattis igen, när är beräknat datum?

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Ett stort GRATTIS till graviditeten - du har något helt fantastiskt framför dig!!!

    Och ang. din kommentar - nej några 25 grader har vi då inte! Snarare 14 grader och regn ;-)

    Trevlig helg du också!!

    SvaraRadera
  3. Ett barn är den finaste gåva man kan få! <3 Du har en spännande och underbar tid framför dig nu! <3

    SvaraRadera
  4. Här är en som kommer att följa dig :)

    SvaraRadera
  5. Klart vi kommer följa din resa :) Paketet är på väg, glömt att maila dig för att säga det..

    Kram och god natt!

    SvaraRadera