söndag 17 juli 2011

Saknar dig!

Jag tror att det finns olika sorters kärlek, och alla förhållanden är såklart olika. Många par lever ifrån varandra hela veckorna på grund av jobb eller annat, många trivs med att vara ifrån varandra då och då och väljer ensamheten framför tvåsamheten ibland.

Så ser inte vår kärlek ut. Jag är inte hel utan D, så är det bara. Jag älskar att vara tillsammans med honom och jag älskar att leva mitt liv tillsammans med honom. Den här helgen är han bortrest och han sover borta tre nätter. Tre nätter är ingenting! Förr reste han mer i jobbet och då kunde han vara borta två-tre veckor åt gången. Så jag vet ju det, tre dygn är ingenting! Men jag saknar honom ändå så oerhört mycket och längtar till på måndag kväll när vi kan gå och lägga oss tillsammans och ännu mer till tisdag kväll då vi får en hel kväll tillsammans!

5 kommentarer:

  1. Åh fint! Jag är likadan, vill inte var ifrån min man alls helst.

    SvaraRadera
  2. Aaaw så gulligt skrivet!Jag tycker me dagarna går segt innan Alexanders pappa kommer hem från jobbet. Jag mår bäst när familjen är komplett =)

    SvaraRadera
  3. Känner precis samma, känner mig heller hel utan min man och jag skulle nog få tupp-juck av att vara utan min i TRE DYGN! Längsta vi varit ifrån varandra var 8 dagar förra året.

    Nu jobbar han rätt mycket, och på natten med så han sover på dagarna så vi har inte så mycket tid tillsammans men han är i alla fall här lite varje dag och han kommer hem och sover på morgonen. Men tänker som du, längtar tills vi får en hel dag tillsammans!

    SvaraRadera
  4. Fint och vacker bild!

    SvaraRadera
  5. men det är ju underbart att du saknar honom..vore tråkigare om du inte gjorde det ;)

    SvaraRadera