torsdag 7 juli 2011

Dagens i-landsproblem

För några veckor sedan sålde vi vårt soffbord till min lillebror. Jättebra tyckte vi, vi tänkte ju ändå byta och det var ju smidigt att slippa blocket-annonsera. Men vi har fortfarande inte hittat något nytt soffbord. Och hjälp vad användbart ett soffbord är! Att balansera tallrikar och glas i soffan är lite osmart, att ställa allt på golvet förstör hela soff-myset och gör att man blir lätt illamående efter en hel film. Just nu får IKEA-pallen agera soffbord och det fungerar väl sådär kan jag säga. För att inte tala om hur snyggt det ser ut i vårt vardagsrum...

Nej, nytt soffbord nu tack!

4 kommentarer:

  1. Jama är en av mina äldsta vänner, en urmysig tjej :) Jag kan hälsa henne något om du vill.

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Ja, men jag har också haft svårt att hitta träningskläder som jag känner mig helt bekväm i. Men nu har jag mina favvisbyxor från Röhnisch och överdelar från Casall och jag trivs så bra i dem :)

    Hihi, ja det är i-landsproblem men ändå ett problem ;) Hoppas ni hittar ett snart!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tjohej vad glad jag blev av ett nytt ansikte! Åh ja! Feed me med nya läsare, eller åtminstone nya nunor! Vilken fin blogg du har, fastnade en stund med blicken på din header! Helt fantastisk!
    Ett vardagsrum utan soffbord is a big no no. Vi skulle ha Ikeas runda stilrena.. hmpf.. Imfors? Nej jag kommer inte ihåg.. men fin är den! Hur som helst! SLUT I LAGRET under flera veckors tid så till slut köpte vi ett tillfälligt bord, en billig "lack" .. tur var väl det för hujedamig vad den har fått repor! Jag undrar om det finare/dyrare bordet hade åkt på stryk lika lätt? Hmpf..

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Fniss =) har ni fått tag på nå nytt soffbord än?

    SvaraRadera