lördag 23 juli 2011

Oh, no!

Första dagen på semestern. Vaknade strax innan nio och det kändes lyxigt att få sova tills jag vaknade! Men sen började jag känna efter, huvudvärk, ont i halsen, ont i magen och värk i hela kroppen. Vi gick upp och började fixa med allt som skulle göras idag och ganska snart upptäckte jag att mina krafter var lika med noll och jag fick inse att jag har blivit sjuk...

Det känns lite orättvist att bli sjuk precis när semestern börjar, men det är väl inte ovanligt direkt. Jag hoppas bara att jag inte blir sämre nu, för imorgon ska jag och D åka ut i Stockholms skärgård.

5 kommentarer:

  1. usch stackare ! men sådär brukar det ju vara, att man blir sjuk precis innan semestertider tyvärr :/

    SvaraRadera
  2. Usch att vara sjuk är inte kul! Hoppas du kryar på dig. jag har fått mjölkstockning å feber på 38 grader idag, igår 39.. fyy fanken.

    SV: Bröllop är mys att gå på. Längtar. Sen väntar ännu ett i september:) Sån kärlek va! :D

    SvaraRadera
  3. och min semester som precis tog slut :( LYX för dig :)

    SvaraRadera
  4. Nääääääääj! En miljard stärkande kryakramar kommer här!

    SvaraRadera