lördag 2 juli 2011

Utan Internet

Jag har det helt underbart här på min semester i Grekland. Internet-leverantören har dock gått på strejk - därav den dåliga uppdateringen. Det är lite konstigt att inte ha någon kontakt med omvärlden, men det har varit väldigt skönt att slippa datorn lite också! Vi tar dagarna som de kommer här, badar i havet, hoppar från klippor och slappar vid poolen. Vi har gjort en del resor också, men jag får berätta mer när jag kommer hem! Nu ska jag ner till havet igen!

Ha en skön helg!


3 kommentarer:

  1. Åh, vad dåligt samvete jag har för att jag inte svarat på ditt mail. Mailkorgen svämmar över och jag vet inte vart jag ska börja. Måste verkligen ta och sätta mig med det där, typ igår ;)

    Hoppas ni har en underbar semester! Låter som det i alla fall :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Njut av semestern! Datorn och vi finns kvar när du kommer hem!

    Kram'

    SvaraRadera
  3. Välbehövligt och skönt att kapa kontakten med omvärlden ibland. Men jag har saknat dig :-) KRAM

    SvaraRadera