torsdag 14 juli 2011

Vår bröllopsdag

Idag är det den 14 juli och vår bröllopsdag! Vi började med en mysig frukost med bl.a. färska jordgubbar och färskpressad apelsinjuice. Vi lyssnade på en bröllops-cd med alla låtar från vårt bröllop och mindes den fina dagen för fyra år sedan.

Nu ska vi båda åka till jobbet och något mer firande blir det nog inte eftersom vi båda ska bort på annat håll ikväll. Men jag kommer att tänka lite extra på vårt bröllop idag. Jag är så otroligt lycklig att jag och D fann varandra, och att vi valde att gifta oss. Vi har det så fantastiskt bra tillsammans och jag är så tacksam för varje dag som jag får vara tillsammans med honom!

D, jag älskar dig oändligt!

PS Idag jobbar jag sent, men när jag kommer hem ikväll ska jag äntligen publicera inlägget om min lilla hemlighet för er. Jag hoppas att ni kikar in då!


3 kommentarer:

  1. Javisst är väl jordgubbar bland de godaste man kan äta! :) Huvudvärken försvann ganska fort, som tur var!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis på bröllopsdagen! Vad roligt med en hemlighet... vad kan det vara?

    SvaraRadera