torsdag 14 juli 2011

Snart blir vi tre!



24 kommentarer:

  1. Wow, STORT grattis! =)

    SvaraRadera
  2. Grattis till den kommande bebisen. Nu börjar livet <3

    Tack snälla för dina fina ord i bloggen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis. Vilken fin mage du har =)

    Och tack för kommentaren i min blogg :)

    SvaraRadera
  4. Åh Stort Grattis, jag fick gåshud på hela armarna och benen när jag läste. Hoppas att du mår bra och får njuta av graviditetan.

    Kram Madde

    SvaraRadera
  5. Åh vilken vacker header! Och STORT grattis till graviditeten! <3
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ååå.. men grattis!! Ni har alltså två saker att fira, både bröllopsdag och bebis i magen!! Underbart! :) Jag förstår att du har en till sak att längta efter nu, hihi. Håret växer med magen :)

    SvaraRadera
  7. Hej hej Tack så mycket

    så fin bebismage du har =) saknar min :P

    Från http://thejasmamma.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Massa grattis till er! Nu börjar den stora resan, så häftigt!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Jättestort grattis =) Vill tipsa om min sommartävling på min matblogg, vore jätteskoj om du ville vara med och tävla =)

    SvaraRadera
  10. Stort grattis! Du kommer fatta hur stort det är & hur mycket man egentligen kan älska en person :)

    SvaraRadera
  11. det var ingen dålig lite hemlis! gud va kul, stort grattis! och magen är ju såå fin!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  12. Jag älskar bilden! Jättefin! GRATTIS TILL ER!

    SvaraRadera
  13. Åh vad roligt, ett stort grattis till er!! :)

    Vilken fin mage! :)

    Kram

    SvaraRadera
  14. Grattis! Vilken fin mage du har!
    När ska ni ha?

    Kramar

    SvaraRadera
  15. Nämen! Där ser man! Underbart! Så roligt, vilken resa ni har framför er! Är det första barnet också dessutom?! Ang. sushi å vitt vin, jag bor i en liiiten håla så här finns varken sushi eller systembolag heller för den delen, ett utlämningsställe för starkare drycker, å så kan man ju knåpa ihop egen sushi om man orkar, å då kan man ju gravidanpassa den:)
    Grattis än en gång och lycka till! Själv har jag 5veckor kvar på min grav. som sagt!

    SvaraRadera
  16. semester är alltid uppskattat :)
    tack så mycket! gått lite mer än hälften kanske?

    SvaraRadera
  17. Grattis & Lycka till!

    SvaraRadera
  18. Men åhhh vilken underbar nyhet!! Stoort grattis :) ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  19. Det här är en så mysig bild på lilla magen.

    SvaraRadera
  20. Grattis till din graviditet!
    Tänk, halva tiden har gått och snabbare än du anar är bebis hos er - magskt!

    Kram

    SvaraRadera