fredag 2 september 2011

Blogglista

När vaknade du imorse?
Svar: 06.45 - sovmorgon med andra ord!

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: Härligt med fredag!

Har du ringt någon idag, vem och vad sa ni?
Svar: Min kompis, vi pratade om att ses i helgen.

Vilket humör är du på?
Svar: Jag är lite trött, men annars glad!

Har du blivit glad av något idag?
Svar: Ja, av många saker! Idag höll jag t.ex. i en sångsamling som blev riktigt lyckad. Barnen var glada och vi hade jätteroligt tillsammans!

Har du blivit arg av något idag?
Svar: Jag har blivit arg på barn som har slagit andra barn idag.

Vad har du på dig just nu?
Svar: Mörkblåa mammajeans och en grå t-shirt från Mamalicious.

Vad har du ätit idag?
Svar: Till lunch var det Kebabgryta på förskolan där jag arbetar, inte min favorit. Då var fredagsfikat hemma tillsammans med min man tusen gånger bättre!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar: Bebiskläder! Än så länge har jag bara köpt två outfits, men det är verkligen svårt att låta bli...


Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Svar: Min blogg såklart!

Vad ska du göra ikväll?
Svar: Ikväll ska vi åka hem till en kompis, äta pizza och kolla på Sverige-matchen. Heja Sverige!

1 kommentar:

  1. Rolig lista =)=) Hoppas du får en mysig kväll och ja heja Sverige (fast jag ska inte se på matchen) =)

    SvaraRadera