onsdag 28 september 2011

Dagens









Klockan:
16:29
Känner mig: trött
Kläder: svarta byxor och mörkblå tröja
Hår: utsläppt och ganska rufsigt om jag ska vara ärlig
Lyssnar på: tystnaden
Undran: Att gå "the extra mile" för barnen eller föräldrarna på jobbet gör jag gärna, men hur långt kan man gå?
Min morgon: Väldigt tidig. Det kändes som mitt i natten när klockan ringde 05.15. När jag väl kom till jobbet gick det däremot bra!
Min dag: Sjukdomar fortsätter att härja på vår förskola och idag var vi två ordinarie och två vikarier på min avdelning.
Nu: ska jag rycka upp mig och sy nya höstgardiner!
Gillar: att BF närmar sig!
Gillar inte: röriga dagar!
Insikt: Jag har alldeles för lätt att ta på mig saker och erbjuda mig att hjälpa till innan jag ens tänkt över min egen situation. Jag kanske borde ändra på det?



1 kommentar:

  1. Nu börjar det nog bli dags att tänka mer på dig själv. Du ska orka med en förlossning! och sedan ett litet barn, då kan man inte vara helt utsliten innan. Vila! Och ta hand om dig.

    SvaraRadera