onsdag 7 september 2011

Kaos-onsdag

Vad är det här för vecka? Det verkar inte vara min vecka i alla fall. Idag har det varit total-kaos på jobbet. Flera i personalen sjuka och inga vikarier. Jag fick hoppa in på en annan avdelning där det var riktigt rörigt. Jag fick dessutom ta med mig ett barn som vi har resurs för från min avdelning, så det blev en minst sagt hektisk dag! Jag hann inte ens ta rast, och självklart var foglossningen värre än vanligt just idag!

Nu är jag hemma och kan pusta ut i alla fall. Jag håller tummarna för att resten av veckan blir bättre!

2 kommentarer:

  1. Usch stackars.. har du ansökt om havandeskapspenning? Ta det lugnt min vän!

    SvaraRadera
  2. hoppas att du får en bättre avslutning på veckan
    o detta med mycket frånvaro verkar vara ett problem överallt :(..jag känner igen det från mitt jobb också
    kram Åsa

    SvaraRadera