måndag 12 september 2011

Dagens









Klockan:
19:12
Känner mig: lite trött
Kläder: svarta byxor och mörklila top
Hår: utsläppt
Lyssnar på: Norah Jones
Min morgon: Det var en lugn och skön morgon trots att det var arbetsdag, däremot var det inte så roligt att cykla till jobbet i spöregn...
Min dag: Det har varit en bra dag på jobbet och jag är lycklig över att måndagsångesten som infann sig förra veckan inte alls gav sig till känna idag! Det kändes som vanligt och det gick jättebra att jobba idag!
Min kväll: Svärmor kom förbi en stund, och sedan var D hemma en timme. Därefter ringde jag D:s mormor och vi pratade en lång stund!
Nu: Blir det snart lite kvällsmat och kanske någon serie tills D kommer hem.
Gillar: Att vara gravid!
Gillar inte: När foglossningen begränsar mig i min vardag.
Insikt: Det är fantastiskt hur allting kan fungera bra ibland! Vi har en pojke på vår avdelning som förmodligen har diagnos och som blir väldigt aggressiv och våldsam emellanåt. Idag hade vi möte med stödteamet och de var helt fantastiska! Nu är både specialpedagog, psykolog och rektor inblandade och vi ska göra allt för att hjälpa den här pojken!

1 kommentar:

  1. Förstår att det måste kännas bra att pojken på er avdelning ska få bra hjälp! Skönt att arbetsdagen kändes bra också, trots regnig start!

    SvaraRadera