tisdag 20 september 2011

Dagens









Klockan:
16:45
Känner mig: inte helt hundra
Kläder: svarta byxor och grå tröja
Hår: utsläppt
Lyssnar på: Tystnaden
Min morgon: Tidig och lite stressig. Jag inledde sedan min arbetsdag med ett möte med vår specialpedagog. Mycket intressant möte!
Min dag: Det har varit lite motigt att jobba idag eftersom jag inte har känt mig helt pigg. Huvudvärk och värk i kroppen, vi får väl se vad det leder till...
Nu: Kommer snart min man hem och då ska vi laga svamp- och paprikakyckling.
Gillar: Att Idol har börjat igen!
Gillar inte: Kyliga och regniga dagar
Insikt: Jag känner mig alltid inspirerad att jobba med den här pojken i svårigheter som jag har lite extra ansvar för på vår avdelning, men det är fantastiskt hur jag ändå känner mig mer peppad och engagerad efter ett möte med vår specialpedagog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar