måndag 30 januari 2012

Blogglista

När vaknade du imorse?
Svar: Massor med gånger, men sista gången var 8.30.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: Min lilla älskling är ledsen!

Har du ringt någon idag, vem och vad sa ni?
Svar: Min svärmor, vi bestämde att vi skulle ses och ta en promenad.

Vilket humör är du på?
Svar: Jag är lite trött, men annars glad!

Har du blivit glad av något idag?
Svar: Ja, av många saker! Jag och M har fått plats på en spädbarnsmassage-kurs. Men det bästa av allt är de små stunderna när Lilla hjärtat ler!


Har du blivit arg av något idag?
Svar: Nej

Vad har du på dig just nu?
Svar: Svarta byxor, vitt linne och blå tröja

Vad har du ätit idag?
Svar: Carbonaragratäng var det i matlådan idag, och jag ska väl erkänna att det slank ner en lussebulle efteråt också...

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar: Bebiskläder, bodysar i stl 56.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Svar: Min blogg såklart!

Vad ska du göra ikväll?
Svar: Det blir nog en lugn kväll. Laga lite mat och kanske titta på en film.

3 kommentarer:

  1. Rolig lista :) Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. hej vännen. så länge sedan jag skrev till dig nu. du ska veta att jag fortfarande kikar in här.
    tycker ni kämpar så fntastiskt fint med ert lilla hjärta. förstår att det måste vara tufft att se henne ha så ont. jag hoppas på bättring snart!
    kram på dig.

    ps. lussebulle? i nästan-februari? ;)

    SvaraRadera
  3. Skoj lista ;)
    hoppas allt är bra med dig och lilla bebben.

    Händer idag då?

    Kram

    SvaraRadera