tisdag 24 januari 2012

Skrik-tisdagen fortsätter

Hjälp, vilken dag vi har haft. Lilla hjärtat sov en timme när jag var ute på promenad i förmiddags, och sedan somnade hon en halvtimme på eftermiddagen i min famn. Annars har hon varit missnöjd eller skrikit i stort sett hela dagen. Tyvärr ser det ut som att det fortsätter även under kvällen, men nu är i alla fall min man hemma så vi kan turas om.

Kul att ni är så många som är med och tävlar! Tävlingen avslutas den 31 januari, så än har ni chansen att vara med om ni har missat den!

Nu är det dags för mig att ta över Lilla hjärtat igen. Jag hoppas att det blir mer bloggande imorgon. Ha en fin kväll!

7 kommentarer:

  1. tråkigt, hoppas det blir en bättre dag imorgon för dig och lillan! <3

    SvaraRadera
  2. Imorgon är en annan dag. Puss på er.

    SvaraRadera
  3. Usch då dagarna är inte roliga, skötn att ni är hemma båda två nu!! imorrn blir det säkert en bättre dag! kramar

    SvaraRadera
  4. huja, inte roligt med skrikdagar :( Hoppas det lättar snart ♥

    SvaraRadera
  5. Har du boken "växa och upptäcka världen"? I den står det om de sju utvecklingsfaserna under barnets första år. Jag hade stor nytta av den och tyckte många saker var lättare att förstå. Ett tips bara :)

    Kramis

    SvaraRadera
  6. Tack för alla peppande kommentarer! Och tack för tipset Mira! :-)

    SvaraRadera