lördag 14 januari 2012

Fina möten

Igår åkte vi med vårt Lilla hjärta till min farmor och farfar. De var helt överlyckliga över att få träffa henne och de tyckte förstås att hon var otroligt fin! "Tänk att vi får uppleva barnbarnsbarn!" sa de. Och visst är det speciellt när de som är i slutet av sitt liv får träffa lilla M som precis påbörjat sitt! Vi åkte även till min mormor som är rullstolsburen och inte själv kan ta sig till oss. Jag är så glad att de allihop har fått träffa min lilla skatt nu!

6 kommentarer:

  1. Javisst är det underbart! Linnea o Ludvig har turen att ha gammelmormor, gammelmorfar o två gammelfarmödrar i livet o att se hur de älskar mina barn är alldeles fantastiskt!
    Vacker bild!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag tänkte höra med dig om ni är nöja med vagnen? Vi ska snart beställa och jag har blivit förälskad i spiriten! Men sambon är lite fundersam vad gäller stabiliteten. Har ni än så länge uppfattat den som ostabil? Berätta gärna om fler för och nackdelar! Jag är super nyfiken! Ha en riktigt skön söndag! Kram Jonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jonna!
      Så här långt är vi supernöjda med vagnen! Den är väldigt smidig att köra, liggdelen är lätt att bära och vi använder liggdelen mycket inomhus när väl vår lilla tjej vill sova själv! Jag har inte upplevt den ostabil, men jag kan tänka mig att folk uppfattar den så eftersom den är så lätt. En annan fördel är såklart att den är väldigt snygg! :-)

      Vi har en Spirit S3 från 2007 och jag tycker att det är lite bökigt att klicka ur och i liggdelen. Men de har gjort om den biten på de nya vagnarna har jag sett.

      Lycka till med ert val!
      Kram

      Radera
  3. Det är verkligen häftigt :) Så kul att ni har bjudit hem föräldragruppen! Supermysigt :) KRAM!

    SvaraRadera