söndag 1 januari 2012

1 januari 2012

Första dagen på nya året. Det är alltid en speciell känsla. Varje morgon när man vaknar har man nya möjligheter, men när ett nytt år börjar känns det som om man har världens möjligheter!

Jag tror att 2012 kommer att bli ett helt fantastiskt år på många sätt. Jag kommer att vara föräldraledig hela året, vilket känns lite konstigt, men jag ska få följa min lilla dotters utveckling och det ska bli så otroligt spännande!

Det här året kommer definitivt bli ett av de största åren i mitt liv, och jag ser fram emot att dela mitt liv tillsammans med min underbara man och min alldeles fantastiska lilla dotter!



Ett riktigt Gott Nytt 2012 önskar jag er alla!

9 kommentarer:

  1. Ja, första dagen på året är speciell. Vilket häftigt år du har framför dig, första året för din dotter - det är svårt att slå!

    Gott Nytt år!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket spännande år som väntar er, njut i massor!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år! Mysigt med ett helt orört nytt år och dessutom att vara föräldrarledig hela året :)

    SvaraRadera
  4. Jag 2011 kommer att vara ett speciellt år för oss båda. Det bästa som hänt oss skedde ju då :P

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år gumman! Jag tror oxå att det här året kommer bli det bästa i ditt liv. KRAM!

    SvaraRadera
  6. Tänk att det var förra året du fick barn...
    2012 kommer bjuda på en otrolig resa, det är jag övertygad om!

    SvaraRadera
  7. vad härligt att ha ett helt år hemma med sin stora och lilla juvel :)...God fortsättning önskar jag er!
    kram Åsa

    SvaraRadera