måndag 2 januari 2012

Rea-shopping

Jag är så sugen på att shoppa! Jag vill gå ut på stan i flera timmar, strosa runt i alla affärer, göra massa reafynd och förmodligen handla alldeles för mycket till fullpris! Men det är inte så lätt med en tvåveckors-bebis hemma som vill amma precis hela tiden!

I år blev det därför mellandags-rea-shopping på nätet istället! Än så länge har jag handlat från Bubbleroom och MQ. Har ni någon annan rea som ni kan rekommendera?

Dessa kläder köpte jag på rean på Bubbleroom.

6 kommentarer:

  1. Mycket fint! Jag har mest handlat på vanliga rean i år! :)

    SvaraRadera
  2. nelly.com, asos.com, peakperformance.com :)

    SvaraRadera
  3. sv: Ja låst känner jag mig verkligen, och sen kommer stressen. Får se hur länge jag orkar med, finns så himla bra ersättning nu för tiden och eftersom att Lo har det jobbigt med magen kanske det gynnar henne mer att sluta. Får se helt enkelt!

    Hoppas att du en dag inte känner sig lika låst, det är så himla jobbigt att känna att man inte hinner med. Tro mig. Jag hinner ingenting om dagarna. Blir superstolt om jag hinner piffa till mig eller typ sätta på en tvättmaskin :)

    kram och tack för din kommentar! :)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina saker! Jag har ju 25kg kvar att gå ner innan jag shoppar loss igen så ingen rea för mig inte! =)
    Hoppas allt är bra med er, har din man börjat jobba igen än?
    Kram =)

    SvaraRadera
  5. Åh, jag gillar den turkosa klänningen!!

    SvaraRadera